Image hosted by Photobucket.com

March 12, 2006

Eindelijk foto's!!!!!!!!

Hi All,

Na weken en weken van wachten is het dan eindelijk zover: FOTO'S

Aangezien ik nu breedband internet heb, gaat het uploaden van foto's veel sneller dan in internet cafe's. Als jullie HIER klikken dan kom je terecht in het hoofdmenu. FF klikken op Emerald and Monbulk. Wel ff het w8twoord vincent77 intypen.....

Woon sinds een week bij een collega van werk, Craig. Ik heb hier mn eigen (2 persoons) bed en kamer, tv en dvd, wasmachine, kan lekker koken en computer met snel internet.
Craig heeft jarenlang in het backpackerswereldje gewerkt maar is aan de drank geraakt (3 jaar lang van 2 in middag tot 6 in ochtend drinken en nu aan de medicatie voor zn nieren) en al zn geld verloren. Hij werkt nu bij JFT Nursery, waar ik ook werk, en rijdt daar tractor. Hij is in zn vrije tijd bezig met een internet cursus en heeft een zakenplan geschreven. Volgende week moet hij een presentatie houden voor de op 1 na rijkste man van Australie (is de vader van zn zakenpartner). Hij heeft afgelopen week zijn hele plan aan mij uitgelegd (nadat ik een geheimhoudings verklaring had moeten tekenen) en ik ben nu de presentatie voor hem aant maken in Powerpoint. Hij heeft 10 jaar geleden ook al een bedrijf gehad wat erg goed ging met grote bedrijven die sponsor waren, maar hij is in de maling genomen (nette manier om t te zeggen) door Zuid-Afrikanen.
De Presentatie maken is erg leuk om te doen moet ik zeggen en als hij het plan kan verkopen of zelf uitvoeren is hij in een klap miljonair. Volgende week is hij dus een paar dagen van huis en heb ik de hele crib voor mezelf....
Moet nog 9 keer werken (morgen vrij ivm Labor Day) en dan is het de 25e richting Melbourne voor de F1. Ik zal de eerste dagen contact opnemen met mensen met wie ik kan meerijden naar Adelaide en / of Perth. Er hangen overal advertenties op in internetcafes en hostels dus dat moet wel lukken denk ik....Dit was t weer luitjes!!!!

Cheers and no worries,

V