Image hosted by Photobucket.com

November 29, 2005

Wist je dat....

WIST JE DAT....

# Wist je dat ik al 2 dagen bij Medtronic in Gladesville heb gewerkt.
# Wist je dat ik morgen mijn contract krijg.
# Wist je dat ik vrijdag de kerstborrel van Medtronic heb in het Sheraton Hotel.
# Wist je dat ik volgende week iemand uit Brisbane moet trainen in SABA (LMS).
# Wist je dat ik mn eigen werktijden mag bepalen.
# Wist je dat het de laatste dagen "slecht" weer is hier.
# Wist je dat het vanaf donderdag weer richting de 30 graden gaat.
# Wist je dat ik zaterdag naar Bondi Beach ga.
# Wist je dat je in Hyde Park heel romantisch kan picknicken.
# Wist je dat ik dit het komend wknd dan ook ga doen.
# Wist je dat O'Malleys (ja heren, daar waar die lekkere barmeid werkt) onze stamkroeg is.
# Wist je dat je daar "kop of munt" kunt doen op maandag.
# Wist je dat ik laatst het 1e rondje niet hoefde te betalen omdat ik voor munt (tails) had
gekozen.
# Wist je dat je in "The old Fitzroy" heel goedkoop (8$) en erg lekker kunt eten.
# Wist je dat het daar supergezellig is.
# Wist je dat onze kamer (208) de beste in het hostel is omdat we een balkon en
een eigen badkamer hebben, tevens is dit ook de grootste kamer en heeft mooi uitzicht.
# Wist je dat je totaal geen privacy hebt in een hostelkamer.
# Wist je dat engelsen echt niet kunnen koken
# Wist je dat ik laatst tonijnpasta met salade heb gemaakt voor Selena en Krista.
# Wist je dat dat het toetje chocolademousse was.
# Wist je dat ze hier erg blij mee waren.
# Wist je dat backpackers het meest pastas maken omdat dit het goedkoopste is.
# Wist je dat backpackers vaak 4 tot 5 keer hetzelfde eten per week.
#Wist je dat je in Australie over mag steken als het rood licht is zonder een boete te krijgen.
# Wist je dat ik sinds vandaag een Australische rekening en bankpas heb.
# Wist je dat de bank tevens ook supermarkt is.
#Wist je dat Sanne Beckman (trouwe bezoekster van deze site) ooit een "wist je dat" krantje
is begonnen voor personeel in de Stadsschouwburg te Heerlen.
#Wist je dat Guus Verhagen elke maand zijn "overpeinzing van de maand" hierin plaatste.
# Wist je dat een van die overpeinzingen als volgt luidde: "Zeg nooit zonder rede kut tegen
een schede".
#Wist je dat ik nu heel hard aant lachen ben (midden in een internetcafe).
# Wist je dat vrouwen meer rotzooi maken dan mannen.
# Wist je dat alle hotels/hostels/appartementen in Sydney helemaal vol zitten volgende maand.
# Wist je dat 1,3 miljoen mensen naar het grootste vuurwerk ter wereld komen kijken.
# Wist je dat men in Australie op ouwjaarsdag al begint met slempen om 11 uur in de ochtend.
# Wist je dat ik dan mijn carnavalsrecord ga verbreken.
# Wist je dat je HIER nieuwe foto's kunt bekijken.
# Wist je dat het password: vincent77 is.
# Wist je dat de Sports Bar hier 24 uur open is.
# Wist je dat je hier gratis muziek kunt downloaden.
# Wist je dat ik ook zo'n soort site heb gehad die dagelijks 1500 bezoekers trok.
# Wist je dat het openbaar vervoer in en rondom Sydney spot goedkoop is.
# Wist je dat ik laatst gratis met de bus mee mocht omdat de chauffeur niet kon wisselen.
# Wist je dat je voor 6 euro 200 kilometer met de trein kan reizen vanuit Sydney naar de
Blue Mountains.
# Wist je dat ze in Australische supermarkten tientallen verschillende soorten tonijn hebben.
# Wist je dat ik laatst 10 blikjes tonijn heb gekocht (met verschillende smaken) omdat ze in
de aanbieding waren.
# Wist je dat de kassa dames je boodschappen gratis voor je inpakken.
# Wist je dat dit heel normaal is in Australie.
# Wist je dat je, ondanks al het drukke verkeer, geen getoeter van auto's hoort in Sydney.
# Wist je dat ik geen last meer heb van mn blaar.
# Wist je dat De kerstversiering hier al overal ophangt.
# Wist je dat ik zeer warschijnlijk de "Giant Loop" ga doen.
# Wist je dat ik dan 14.000 km ga reizen volgens jaar.
# Wist je dat Oprah Winfrey (na 16 jaar ruzie te hebben gehad) 1 december te gast is bij
David Letterman.
# Wist je dat ik misschien naar de Australian Open ga in Melbourne (januari).
# Wist je dat ik een winkeltje heb gevonden waar je voor 10$ een 4 liter pak wijn kan scoren.
# Wist je dat die wijn best goed binnen te houden is.
# Wist je dat ik heel veel plezier heb van mn IPOD.
# Wist je dat er elke avond vanalles wordt georganiseerd in Sydney voor backpackers.
# Wist je dat het australische bier langer koel blijft in je glas.
# Wist je dat dit erg prettig is aangezien de glazen hier groter zijn.
# Wist je dat ik de komende weken alleen maar uitstapjes kan maken in de wknden omdat
ik doordeweeks moet werken.
# Wist je dat er 220 mensen in ons hostel zitten.
# Wist je dat de meeste mensen uit Duitsland, Engeland en Nederland komen.
# Wist je dat ik zometeen een koud biertje ga kopen en dan op mn balkon een boek ga lezen.

GrTz,

V