Image hosted by Photobucket.com

November 13, 2005

een lach en een traan!

Beste mensen,

Ik wil jullie allemaal hartelijk bedanken voor de geweldige avond!!!!!!!

Het was echt SUPER. We hebben er zo'n 400 bonnen doorheen gejaagd en dat is op de foto's (wachtwoord: vincent77) ook te zien. Ik ga het "bieren" en het "ouwehoeren" met jullie missen....

Vanmiddag is de familie op bezoek geweest om afscheid te nemen en ook dat was erg gezellig en emotioneel. Ik duik straks vroeg het cribje in om bij te slapen want ik ben doodmoe. Morgen vroeg opstaan en nog de laatste dingen regelen/kopen en de tas inpakken. Ik moet me nog laten uitschrijven bij de gemeente, internationaal rijbewijs halen, schoenen kopen, sporten, tas inpakken, alles dubbel checken etc. Dus het wordt morgen nog n drukke en stressige dag...

Ik probeer om aan het einde van de week de eerste foto's van Sydney on-line te zetten en ik zal jullie dan ook alles vertellen hoe de vlucht was en wat ik allemaal heb gedaan de eerste dagen.

Tenslotte wil ik zeggen dat ik jullie ontzettend zal missen en ik zal vaak aan jullie denken.
Ik wens jullie alle goeds toe en tot ergens in 2006.


V

"You gain strength, courage, and confidence by every experience in which you really stop to look fear in the face. You must do the thing which you think you cannot do." EleanorRoosevelt