Image hosted by Photobucket.com

November 17, 2005

The eagle has landed...


Hi There,

Hier is dan mn eerste post vanuit Sydney....Het is nu bijna half 3 in de middag en ben rond half 11 geland. We hebben al een korte rondleiding door de stad gehad en de huldiging meegemaakt van het Australische voetbalelftal (die hebben gisteren van Uruguay gewonnen en zich daarmee gekwalificeerd voor het WK volgend jaar).

Dinsdag begon het allemaal in Amsterdam. Half 3 s'middags ging ik de lucht en ik landde rond 8 uur 's ochtends in Bangkok (om te tanken). Vervolgens was het doorvliegen naar Taipei waar we een hotelkamer hadden voor een halve dag (douchen, pitten, rondwandelen). Gisteravond half 11 was het dan weer vliegen richting Sydney. Ik moet zeggen dat ik in Taipei doodmoe was (en nog steeds natuurlijk), maar ik heb vannacht kunnen slapen in vliegtuig. Jet-lag inzinking die komt dus nog wel....Ik heb ook een eigen postadres hier en ik regel ook gauw een mobielnummer nummer. Bellen met een kaart kost 5 cent pm dus dat is goed te doen. Ik koop me nog n Australisch sim-kaartje en dat is meer voor in in OZ bereikbaar te zijn. Weet nog niet wat sms-en met thuisfront kost. Dit ga ik de komende dagen allemaal regelen dus dat zal ik zo snel mogelijk voor jullie op de site zetten.

De eerste indruk van Sydney is super!!! Het is hier erg lekker weer en het is een mooie stad (wat ik tot nu toe heb kunnen zien). Morgen is een echte regeldag (telefoon, bankrekening, moet nog zwembroek en zonnebril kopen), zaterdag is de mogelijkheid om naar Blue Mountains te gaan en zondag is een haven"cruise" en naar Bondi Beach om te surfen....Vanavond hebben we een "barbie" en moeten we nog wat papierwerk invoeren. Ga er nu maar een eind aan breien (zit hier met +/- 20 lui in een internetcafe) want ik moet nog ff shampoo kopen en me gaan douchen (wel nodig na 2 dagen in vliegtuig te hebben gezeten....

Hieronder staan nieuwe fotos....Als je wil reageren op verhaal of je vind t leuk om berichtje achter te laten dan kan dat ook: click op "zeg het vincent" en laat reactie achter. Je hoeft daarna alleen maar op "publish" te klikken.

FOTOS (password: vincent77)

grtz,

V